LOGO BUKAN UNTUK KONTES KECANTIKAN: Kajian Semiotika pada Logo PT Telekomunikasi Indonesia Tbk.
(1) 
(*) Corresponding Author
Abstract
Full Text:
PDFReferences
Buku
Denzin, Norman K. dan Yvonna S. Lincoln. 2009. Handbook Of Qualitative Research, Yogyakarta: Pustaka Pelajar.
Piliang, Yasraf Amir. 2003. Hipersemiotika: Tafsir Cultural Studies Atas Matinya Makna, Yogyakarta: Jalasutra.
Van Leeuwen, Theo and Carey Jewitt. 2004. Handbook of Visual Analysis, London: Sage Publications.
Internet
Profil PT Telekomunikasi Indonesia Tbk. 2009. Diunduh dari http://www.telkom.com
DOI: http://dx.doi.org/10.30998/deiksis.v2i01.394
Article Metrics
Metrics powered by PLOS ALM
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2021 Dendi Pratama

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Publisher: Lembaga Penelitian dan Pengabdian Kepada Masyarakat Universitas Indraprasta PGRI Address: Jl. Nangka No. 58 C (TB. Simatupang), Kel. Tanjung Barat, Kec. Jagakarsa, Jakarta Selatan 12530, Jakarta, Indonesia. |
|
![]() Deiksis is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License. |